Direktlänk till inlägg 14 juli 2020

Att blogga är inte min styrka

Av Jenny - 14 juli 2020 00:06

Har inte hänt så mycket idag, har ont i foten efter fredagens vandring. Vet inte vad jag lyckats göra, men det är typiskt mig att skada mig. Råkade skrapa ovansidan av liltån kvällen innan det, på samma fot så kanske har något samband. Idag skulle vi hjälp till på djurhemmet och grilla men av någon anledning blev det framflyttat. Så vi snackade om att kanske gå i Råå men vi har varit för slöa så tiden gick och det blev ingen promenad där.


Helt ärligt har vi spelat sims 3 hela dagen och där händer det saker hela tiden. Okända människor som dör på ens tomt och sen spökar och skrämmer slag på familjen varje natt. Kometer som slår ner i trädgården och förstör. Sen så klart att spelet stannar och man har glömt spara.


Imorgon får vi se till att ta oss ut. Haifa är lite rastlös och man blir så trött av att sitta inne och göra ingenting. Hoppas på att min fot fungerar bättre imorgon. I fredags regna det hela tiden så blev inte många bilder heller. Kom på när vi hade åkt att man kunde haft paraply som skydd för kameran. Fast det är lätt att vara efterklok. Imorgon blir det kanske fler om vi nu kommer ut i naturen.

 

Så här såg det ut där vi gick, kanske inte världens snyggaste omgivning men det var mysigt ändå för vi var helt själva

  En söt bild på en genomblöt Haifa i slutet av promenaden


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 22 december 2020 23:42

Scrollar på facebook och ser ett inlägg från kattjouren som visserligen lades ut för 3 veckor sedan men inlägget fick mig att inse hur utgången kan avgöras över vilken veterinär man får. I det här fallet handlade det om en katt som fått hade anemi oc...

Av Jenny - 18 december 2020 19:04

Så här i slutet av det mest unika året man kan vara med om. Med tanke på teknologin och forskningen så känns det lite udda att en pandemi kan bryta ut. Däremot efter det här året så inser man hur hjälplös männskligheten egentligen är och hur egoistis...

Av Jenny - 26 augusti 2020 10:06

I början av året följde jag med en vän för att se ifall man kunde bli blodgivare, tänkt på det länge men nu blev det faktiskt av. Tydligen hade jag vad som krävdes för att bli blodgivare, vilket jag tidigare inte trodde. Så i måndags blev det dags at...

Av Jenny - 17 juli 2020 20:32


Skulle bli en mysig runda i Saxtorp, men efter lite förvirring hamnade man i en skog utan riktiga stigar. Såg väldigt mysigt ut tills man gick dit och upptäckte att det var lite lerigt och blött. Tur man har en hund som tar det lugnt och är försiktig...

Av Jenny - 15 juli 2020 22:57


Tog en runda i Rydebäck idag, blev inga bilder men var mysigt ändå. Mitt fotointresse har svalnat något då jag gärna njuter av stunden istället för att ta kort på den. Gick längs stranden och åt lite med utsikt över Ven och Danmark. Måste säga att Sk...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2020 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards